Кошик
Ваш кошик порожній!
приховати вікно
Каталог товарів

Сервіс

Гарантійний термін
Гарантійний термін
Термін гарантійного обслуговування зовнішніх акумуляторів і bluetooth-колонок складає 2 роки з моменту придбання товару.

Зверніть увагу, що можливість здійснити гарантійне обслуговування буде втрачена при наявності слідів фізичного впливу, або механічних пошкодженнях виробу.

Термін гарантійного обслуговування зарядних пристроїв і кабелів становить 1 місяць з моменту придбання.

Термін гарантійного обслуговування захисного скла становить 14 днів, якщо товар не був використаний. Також, Ви можете обміняти, або повернути скло протягом 7 днів з моменту придбання, якщо розміри, або технічні вирізи виробу не відповідають моделі Вашого телефону, чи виріб має дефекти.

При покупці або отриманні пристрою рекомендуємо перевірити його комплектацію і переконатися у відсутності дефектів.

Щоб отримати безкоштовне гарантійне обслуговування, Вам будуть потрібні чек і заповнений гарантійний талон, а також, декларація, якщо товар був доставлений службою доставк "Нова Пошта".

Будь ласка, зберігайте зазначені документи протягом усього гарантійного терміну, інакше наші фахівці не зможуть надати Вам безкоштовну підтримку.

Ви можете обміняти товар
Ви можете обміняти товар
Закон України «Про захист прав споживачів» надає Вам право обміняти  товар протягом 14 днів з моменту його придбання, або повернути його і отримати гроші.

Перш ніж повернути, або обміняти товар, будь ласка, переконайтеся в тому, що:

Товар ще не був використаний і не має подряпин, тріщин, потертостей, пошкоджень.
Товар повністю укомплектований, а цілісність пакування не порушена.
Збережено всі етикетки і заводське маркування.

Як відбувається обмін, або повернення товару?

Ви повідомляєте про проблему, зв'язавшись з нами по телефону, або написавши на пошту.
Наш співробітник уточнить деталі і підкаже найбільш зручний для Вас варіант вирішення проблеми.
Далі Вам потрібно відправити товар в повній комплектації службою доставки "Нова Пошта" на відділення, яке вкаже наш співробітник.
Наш сервісний відділ проведе експертизу товару.
У разі обґрунтованості Вашого звернення, ми замінимо виріб на новий або повернемо Вам гроші.